KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

  • masa pelepasan:2024-03-22 19:50:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:544
  • Penerangan pantas:

    Kenema,Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia

Kandungan artikel

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

KenemaDalam keadaan normal minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

BinongaGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Ia dipahami bahawa di China pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar,KenemaLaporan ujian pengubah jenis kering, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Kekerjaan MeticulousPembuat pengubah kuasa

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Apabila memeriksa inti hook insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light,KenemaPenukar jenis kering,KenemaPengubah 220 kV, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda



Operasi pengubah tenggelam minyak

Pengurusan kualitiPenghakiman cacat pengubah kuasa

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Pembuat pengubah kuasa

KenemaApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

KenemaMaklumat produk lain
  • CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

    ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

  • ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

    ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

  • ArklowLif rumah tangga kecilMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuatan

    ArklowLif rumah tangga kecilMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuatan

  • Kafr KannaPenukar langkah-naik ACMasuk ke era pengembangan jenama

    Kafr KannaPenukar langkah-naik ACMasuk ke era pengembangan jenama

  • KopenhagenPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka b

    KopenhagenPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka b

  • KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

    KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

  • Saint-QuentinBridge boarding forklift bergerakKecergasan pasaran perusahaan

    Saint-QuentinBridge boarding forklift bergerakKecergasan pasaran perusahaan

  • segera:Peringatan: Maklumat KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda memberi anda KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda oleh syarikat kami, perkhidmatan KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda. KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KenemaHarga pengubah jenis kering 100 KVACara memilih peralatan yang sesuai dengan anda, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!